Nasza oferta obejmuje kompleksową obsługę Firm w następujących zakresach:
Obsługa księgowa:
- Prowadzenie ksiąg handlowych
- Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
- Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego
- Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla potrzeb VAT
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
- Reprezentowanie klienta w Urzędach Skarbowych i ZUS
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz ich przekazywanie
- Przygotowywanie i modyfikowanie zakładowych planów kont
- Sporządzanie i analizowanie bilansu zysków i strat
- Sporządzanie deklaracji wstępnych i ostatecznych z tytułu podatku dochodowego
- Sporządzanie deklaracji do GUS, ZUS
- Odbiór i zwrot dokumentów na życzenie Klienta w siedzibie jego firmy.