Facebook

Nasza oferta obejmuje kompleksową obsługę Firm w następujących zakresach:

Obsługa księgowa:

  • Prowadzenie ksiąg handlowych
  • Prowadzenie podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów
  • Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego
  • Prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupów dla potrzeb VAT
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia
  • Reprezentowanie klienta w Urzędach Skarbowych i ZUS
  • Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych oraz ich przekazywanie
  • Przygotowywanie i modyfikowanie zakładowych planów kont
  • Sporządzanie i analizowanie bilansu zysków i strat
  • Sporządzanie deklaracji wstępnych i ostatecznych z tytułu podatku dochodowego
  • Sporządzanie deklaracji do GUS, ZUS
  • Odbiór i zwrot dokumentów na życzenie Klienta w siedzibie jego firmy.